HEMMA :D

HEJ ;D Idag har jag varit i skolan och jaa kan berätta vad som har hänt som jag gjorde igår ;)
07:30: Går till skolan med Frida ;)
07:50: Vi är framme. Frida går till tyskan och jag går till spanskan ;)
08:00 - 09:00: Spanska. Sådär kul ;) Sen en tjugo menuters rast ;)
09:20 - 09:50: Hälsa. Så sjukt tråk. Sen en tiomenuters rast ;)
10.00 - 11.00: MATTE SÅ TRÅKIGT :O
11.00 - 11:45: LUNCHRAST ASGRYYMT!! UTOM LUNCHEN FÖR DET VAR LASAGNE :OO
11:45 - 13:15: Hemkunskap :D Vi gjorde äppelpaj och det var gott :) Sen så var det en tio menuters rast ;)
13:25 - 14:25: Svenska Han läste harry potter och vi fick godis haha :D
Sen slutade jag :D Imorrn ska jag vara med ewe och då ska vi äta godis :D Aa det var lite om min dag :D Aja ska iväg och rida vid 5 typ och jag kommer nog slänga in ett inlägg efter jag har duschat och sånt ;) Mmmm ... vi ska äta thaimat idag :D Haha var bara tvungen att säga det men aa bloggar mer ikväll eller imorrn :D Puss :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback