TJATJENA :)

TJEENA :) Hur mår ni då? Jag har varit blöt idag (HAHA) och har just ätit :) Asså usch vad det regnade idag. Jag var helt dyngsur när jag kom hem ;) Fast jag hoppade in i duschen först haha så. Nejmen just nu lyssnar jag på Super bas boohohom baby super bas boboob baby super bass. STAVFEL JAG VET :D Nejmen jag mår estupendo :D Aa så ni vet nej men nu ska jag träna på fiskar och fåglar (PROV TILLS IMORRN) och sen oh juste jag gjorde en till kudde idag. Jag får damp på vår syslöjdslärare för hon e aldrig där? asso det e tredje veckan i rad hon är borta? Inte bra asso ;9 Nejmen  då har vi shala och hon vet ingenting om syslöjd så dte e ju toppen..fastne aja nej nu ska jag gå och göra nåt tjadå!"



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback