hejsan!

Här sitter jag om myser med Smulan ;) Aa men har vart i skolan idag och det var tråkigt.har inte gjort något idag typ annars. Vad har ni gjort? ska gå och ta lite bilder nu som jag lägger ut snart. Hejdå sålänge ;)


sv: kul att du är med och tävlar om valfritt märkesplagg :D Gilla inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :)

2011-05-30 // 16:43:58

Va med och tävla då, super enkelt och en snygg ring kan bli din ;) Sry om jag störde dig -.-"



http://saveu.blogg.se/2011/may/utkast-maj-30-2011.html

2011-05-31 // 10:30:10
» Kaji

Hej, fin blogg! Vill du vara med i min veckans blogg-tävling och bli länkad i min meny i en hel vecka? Kika in på min blogg för att anmäla dig, eller kopiera länken nedan:



http://kajis.blogg.se/2011/may/vill-du-bli-veckans-blogg-1.html#comment



Vinnaren utses imorgon. Lycka till!

(Ta bara bort om du anser detta som spam) :)

2011-05-31 // 16:56:55
» Kaji

Hej! Veckans blogg-tävlingen på min blogg har avslutats och en vinnare har lottats ut, klicka in för att se om du vann! Annars är det bara att anmäla sig igen på tisdag. Kramar!

2011-06-01 // 16:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback