tjooo

ph by me Canon eos 550d
har just städat mitt rum, men jag är inte klar hehe. Har annars bara gjort läxan och druckit O'boy :D Men ska snart dammsuga sen ska jag äta :D Det var jätte läskigt för när jag var på väg hem så var det en stor typ stenkruka och helt plötsligt stack det upp ett rådjurshuvud haha. Jag blev asrädd. Fast det sprang iväg sen hehe. Och sen typ utanför mitt hus hitta jag en sådär luktgran med pussmunnar på HAHA, det var fin. HAHA. rolig historia osv.


Vilket drag det var i bilden på snödropparna! Synd att du inte hade kameran då du såg råddjuret! Glöm inte bort att gratta pappa i morgon

2012-03-06 // 20:25:23

När köpte du din kamera? :D

2012-03-07 // 15:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback