Amanda heter jag !

Hejsan , jag heter Amanda barwich , och ja ni undrar nog vad fan jag gör häär men , jag ska blogga på moas blogg några dagar för hon är nere i idre och har inget internet. Hoppas ni blir nöjda med mig , jag är nog inte riktigt lik moas style , men jag kör på min egna! , hahah , men jag har humor när jag skriver ibland dådå , men vad fasiken ska man skriva . Jo jag driver en blogg jag med http://afcb.blogg.se , CHECKA!
men man kan vell säga att jag gästbloggar i några dagar eller om man vill så att jag passar hennes blogg XD , hihih!
/amanda

Slänger upp en skruttig gammal bild på mig . Kyssar!



SV; Tack så mycket! Du får lägga till mig först :)

2012-01-01 // 18:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback