sorry sorry

Förlåt för hemsk uppdatering idag men, idag har jag vart på träning fått skavsår gjort illa armen och sådana saker man gör en helt vanlig måndag -.- Har precis kollat klart på ''inför eurovision'' och jag komenterade typ precis alla låtar hehe. Mamma blev nog lite trött på det haha. Men nu ska jag bädda mig ner i sängen och checka Medium. Ses imorn!


hoppas du haft en bra dag sötis :D

2012-04-16 // 23:34:24

Hej sigge! Jag undrar om du vill vara med i mina finfina tävlingar!! Det skadar ju inget att vara med, eller hur? :D



Vinn valfri vara på runns.se eller erikasgarderob.se: http://barfotaflickan.blogg.se/2012/march/tavling-valfri-vara-for-150-kr.html#comment



Vinn öronhänge från Xenobia design: http://barfotaflickan.blogg.se/2012/april/tavling-fjader-oronhange-fran-xenobia.html#comment



Superlätta regler på båda tävlingarna! :D

2012-04-17 // 21:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback