En gul blomma

Vet ni!? Nitarna kom idag och jag har satt på dom på shortsen nu, men ni måste tyvär vänta tills imorn innan ni får se resultatet. Varför? Jo för att när jag ska ta en bild på shortsen så syns inte nitarna. Dom blir typ bruna? Men imorn får ni en bild somsagt. Vet inte om jag ska kolla på någon film nu? Kanske ska kolla klart på Sucker Punch som jag började se med Malin? Tror det... pyss


Hej Moa!

Nu ser man i alla fall bildtexten, men det här man skriver inte ett dugg!

2012-04-12 // 20:48:55

fin bild!:D

Du får ha en awesome fredag!:D

kram

2012-04-13 // 08:53:52

Hej! Malin här!2009 fick jag en blodpropp.. och har nyss fått reda på att jag har epilepsi.. läs gärna min blogg! där jag skriver om det och att ha det. förlåt om du inte gillar sånnahär kommentarer..

2012-04-13 // 10:04:54

sv: okej, tittar på tv :)

allt bra? :D

2012-04-13 // 10:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback