TJAAA

Just nu sitter jag och äter choklad som jag fick av min bror ;D Han e så snäll xD Men iaf idag så var det en tjej i min klass som är lite konstig? Hon ringde iaf 112 och sa att det var en tjej som hade svimmat i skogen :o Så 2 polisbilar, 1 brandbil, 1 polismotorcykel, 1 ambulans och 1 ambulans helikopter kom till vår skola! Dom trodde ju på det hon sa :o Asså jag fattar inte varför hon ringde och sa det :o ?! Helt galet ju?! Och hon kanske måste betala 100 000 :o Tycker inte ett dugg synd om henne.. Men aja sak samma. Idag har vi inte gjort så mycket, bara som vanligt.. På idrotten hade vi orientering.. sååååå tråkigt!!! Och aa skriver mer senare ;) chaao


vad tycker du om min outfit idag? :)

2011-10-04 // 16:50:40
» Lina

alltså fett stört att hon ringde ;s, hahah hela skolan vet typ, och de går ju masssaaa rykten, så tycker lite synd om henne, men ah man undrar ju hur hon fick ideen att ens ringa ;s

puss

2011-10-04 // 19:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback