hejsan alla fillurer :D

Tjeeena hur mår ni då? Jag mår bra och så :) Har nyss ätit en jätte god bulle med choklad på..mmmmmm deet var fett gott :) I skolan började vi med spanska och aa det var inte så kul.. sen så hade vi hälsa och det var sådär och sen så hade vi matte och det var TRÅKIGT och sen hade vi lunch och JAG ville gå och köpa en loka men då var det stängt!? Och då blev jag arg och spelade fotboll..och sen hade vi..vad hade vii.. ehm jajuste hemkunskap och då gjorde vi inte så mycket vi skulle plandera vad vi skulle göra nästa gång och jag och frida ska göra tacos :D Och sen hade vi sveenska och det var kul för att vi kollade på någon rolig film haha :D Nejmen jaja det var min tråkiga dag :) Ikväll ska jag rida så då kommer mormor och morfar och hämtar mig och sen hämtar vi mamma och SEN åker vi till stallet :D sen ska jag kolla på idol och äta tacos :D
Min bulle/vinibröd som jag åt... mmmmmmmmmmm


Jag mår fint fint ,gott med bulle, vill oxå äta ddet blir fettsugen :)

2011-11-11 // 15:22:25

Svar: Tack så 7kt mycket!<3 Jo jag mår väl bra:) hur mår du då?<3

2011-11-11 // 16:12:51

mums

2011-11-12 // 18:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback