Heej!! :D

Har nästan precis kommit hem.. eller aa slutade 13.20 men jag glömde nycklar och ingen var hemma som JAG trode så aa jag gick till frida och där åt jag mellis och så. Sen gick jag hem vid tre och trode att någon var hemma men det var fortfarande ingen hemma så aa så satt jag ute i det kalla vädret och väntade tills pappa kom :) Fick iaf sällskap av en grå krumilur vid namn smulan som kom och ville gå in, men jag kunde ju inte släppa in henne... nu ligger hon i sängen nerbäddad som en kung.. Men min dag har inte varit så speciell bara tråkig tråkig tråkig. Och aa jag har fett tråkigt och statistiken har sjunkit enormt så aa det kanske är bra om jag är aktiv eller det blir ju roligare för er :) Nejmen nu ska jag slutat babbla :) Ha en fortsatt trevligt dag (OM DU NU HADE DET ;D)
Bild jag tog imorse på soluppgången :D


fett fin soluppgång <3

2011-11-12 // 18:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback