Sigge :D

Heejj! Idag har jag varit i skolan och det var tråkigt. Först så började vi med NO och det e typ det tråkigaste ämnet :s Men aa det var tråk, sen hade vi idrott och det var kul för vi körde fotboll ;) Sen hade vi SO och vi hade någon tävling och jag vann hihi bara äran då men endå lite stolt faktiskt :D Och sen hade vi lunch. Sen på lunchrasten fällde någon frida på fotbollen så hon ramlade och skrapa upp knogarna så jag och ewe fick gå till skolsystern och hon var upptagen så vi satt där och läste massa tidningar i en timma. Vi hade igentligen lektion fast ändå det var lite skönt och slippa lektionen xD Men asso vi fick vänta i en timma bara för hon satt där inne och prata med en lärare? asso seriöst d gör man väl inte i en timma när hon endå visste att vi satt där ute. Så jag blev lite arg där :( Men men har inte mycket mer att säga elr jo det är skolfoto imorrn och jag vet precis vad jag ska ha på mig bästemde det för väldigt länge sen så att det inte skulle bli så jobbigt nu ;) Men aa vi hörs!


Heej !! :) Du e Grym På Att Ta Foton <3 :)

2011-10-05 // 17:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback