Butterfly fly away ....

Föörlåt för att jag inte har skrivit på ett tag man har väärkligen inte haft lust :s Men iaf igår så började vi enligt schema och slutade enligt schema och sånt och vi hade spanska med en snygg snygg lärare <3333333 Han var super söt :$ Och sen hade vi tråk hälsa och hk tråk och sen matte och det var också tråk och sen slutade vi 14:25 :( Och då stack jag och till hagan och proppa i mig en macka och sen åkte jag hem. Sen var jag hemma en stund och sen åkte jag iväg och red :s Och det var inte så kul för jag fick världens slöaste ponny typ :s Men aa sen när vi kom hem åt vi tacos mums och sen kolla jag på Råttatouil elr hur det nu stavas och sen typ vid 22.00 var jag dunder trött och jag gick och la mig :s Och sen vakna jag idag vid 08.00 och gick upp och satte mig vid datan och sen åt jag frukost. Sen drog jag iväg till coop och köpte godis hårspray och lite sånt :s Och sen kom jag hem och åt nudlar :$ Och typ nu sitter jag vid datan och har suuuuper tråk. Om en timma ungefär kommer mormor och morfar för att morfar fyllde år igår (GRATTIS MORFAAAR!) så aa dom kommer hit och då ska vi fika lite och sånt ;) Hehe ojj vilket långt inlägg haha hoppas ni blir glada med ett sånt här långt inlägg :) Men aa hare bra så skriver jag mer snart igen hejdå sålänge!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback