En härlig låt, jag lyssnar på 24/7.

Den här låten får mig och tänka på så mycket! Så fin han gör låten.

Yes.. jag har inte bloggat på flera dagar för jag har varit på depphumör och ångest på om jag ska köpa en kamera eller mobil? Min mobil är cepe den går inte och ladda och jag har börjat tröttna på foto.. lite tråkigt och jag vet inte om jag kommer sakna det isf? Men har iallafall bestämt att jag ska köpa en mobil istället.. får se om det blir en kamera i framtiden! Vill först och främst ha lite andra saker. Men kommer ha kvar bloggen och så. Bara så ni vet! Ska köpa en mobil imorrn. Och på lördag fyller jag ju år! Så ja. Snart ska jag kolla på hockey och sluta ha ångest längre. Har haft en chill dag i solen idag och lyssnat på muusiiic. Himla långt inlägg ni fick. Men vi ses sötisar! puss


Fin blogg"

2012-05-17 // 20:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback