Hejsan!

Hehe, har inte bloggat idag för jag har varit för lat :$ Har bara slappat idag :D Det skulle igentligen vara match i brohallen idag men så ringer Frida på morgonen och säger att det är inställt och vi ska spela utomhus!? Och det är ju sjukt kallt så jag behövde inte :D Aja har inte gjort så mycket idag faktiskt ska snart duscha tror jag sen ska jag sätta på en ansiktsmask och kolla på spårlöst ikväll! Jag tycker det är jätte kul faktiskt! Jag har typ nästan sätt alla säsonger. Men nej imorrn är det Måndag tjoho... rätt lungn vecka endå? På onsdag studie-dag och på fredag slutar vi 13.15 istället för 14.25 :D Så det är positivt. Fast imorrn ska vi ha något förlädrar möte, där vi ska vara med och skit. Så då får vi komp på fredag :D Nej nu ska jag sluta babbla och göra nånting vettigt puss och kram skumbanan!
Längsta inlägget på länge... :o


» Bea

fin bild :D

2012-01-30 // 19:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback