Big Ben

Nej, amanda kunde inte vara idag, känns lite privat att berätta varför så jag gör inte det för hennes skull :) Men det gjorde inte mig så mycket jag tog det bara lungt och styla mitt busskort, haha det blev så fult men jaja jag hade tråkigt :D Vet inte vad som händer efter maten bara tagga till skolan tills imorrn? Usch :( Aja får se? Hoppas ni har haft en bra dag iallafall? Några av er kanske började skolan idag? :D Min brorsa gjorde det :o Och han sa att det inte hände något speciellt :D Nu ska jag, göra någonting? Komme rinte på vad? aja puss!


sv: jo de är bara bra, vill du göra ett bloglovin byte?:-) Hoppas du har en super bra start på denna veckan och att det håller i sig, kraam!:-)

2012-01-09 // 17:43:00

Hey :D Du har en blogg?, yesyes! Du har en fin blogg?, det tycker jag minnsan. Vill du tjäna pengar på din blogg?, det skulle jag tro!

Jag ville gärna tipsa dig en helt awsome sida där du kan tjäna pengar på din blogg. Det är riktigt enkelt.Klicka dig in på min länk här nedan och följ instruktionerna:



http://florinas.blogg.se/2012/january/tjana-enkla-pengar-genom-din-blogg.html



Sorry om du inte gillar sådana hära kommentarer men jag rekommenderar verkligen det! :)

2012-01-12 // 16:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback