Seeg

Haha, idag har jag inte bloggat för dagen har gått åt till att äta godis och spela Cod med härliga personer! Nu har jag inget speciellt att skriva mer än att jag är extremt trött och seg så ska ta en chipspåse och en cola till mig och kolla på film! see you guys


Ha en bra helg :D

2012-04-21 // 21:42:47

Hej Sigge! Undrar om du vill vara med i mina två tävlingar!

Så ta dig tid till att vara med i mina tävlingar, du kan inte förlora något på det?



Vinn öronhänge från Xenobia design:

http://barfotaflickan.blogg.se/2012/april/tavling-fjader-oronhange-fran-xenobia.html#comment



Vinn valfritt mobilskal från supply.se:

http://barfotaflickan.blogg.se/2012/april/tavling-vinn-valfritt-mobilskal-fran-supply.html#comment



förlåt om du inte gillar sånahär kommentarer, men skulle betyda GULD om du va med! :D

2012-04-22 // 19:17:49
» Agnes

shit va fint hår du har! hur har du fått det så långt? :)

2012-04-24 // 09:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback