Skoolan :o

TJENA :D Har fett tråkigt och jaa kan skriva vad som har hänt i skolan och så ;)
Kl:08.00: Jag cykla till Frida. Men hon skulle gå så jag lämna min cykel i hennes förråd och då fick jag låna ett paraply eftersom det regnade så sjukt mycket idag :s
Kl:08:30: Vi är framme vid skolan dygsura fast som tur var hade jag en extr tröja med mig :D Vi började direkt när vi var framme så vi hade tur :)
Kl:08.30 - 09:30: Då hade vi svenska och ja som vanligt tråkigt. Och så hade vi läxförhör och jag tror att det gick bra ;) Sen hade vi någon 10 minuters rast fast jag satt inne hela rasten för det regnade ;)
Kl: 09:40 - 10:40 Då hade vi Engelska och vi hade läxförhör på det med och det var tråkigt ;) Sen hade vi en 10 minuters rast till ;)
Kl: 10:50 - 11:50 Så hade vi SO och jag och Frida satt och leta efter länder och massa och jaa det var väl rätt så kul :s
Kl: 11:50 - 12:40 Lunch och rast. Och typ alla killar hade äppelgrig och aa det slutade inte så bra ....
Kl: 12:40 - 14:10 Eget arbete och Mentor tid och aa jag lånade några böcker ochh så läste jag typ hela tiden :)
Sen slutade vi vid 14:10 och aa nu är jag hemma och super tråk. Men vi ska äte pannkakor idag och det lir ju mums :D Men aa skriver kanske mer ikväll :D Puss ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback