Nu avbryter jag ...

Bloggpausen så aa nu tänker jag blogga som vanligt igen ;) Iaf igår så gjorde vi typ inget speciellt i skolan. Mamma och jag bakade äppelpaj på kvällen och det var gott :) Idag så har jag inte gjort något speciellt. Typ bara vart i skolan och om en timma ska jag rida ;) På hemkunskapen gjorde vi pannkakor och dom blev lite failade förstås :o Men aja. Imorrn ska jag åka båt så kommer inte blogga på efter kl: 17.00 - till på söndag vet inte riktigt när vi kommer hem men jag kommer skriva när jag e hemma ;) jaa det var lite saker det. Ehm jajuste jag har bytt header också, ville frächa upp bloggen lite så jag bytte header men jaa kanske skriver mer ikväll annars skriver jag imorrn ;) Puuss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback