Hej!

Nu har alla gästerna gått hem ;) och aa inge mer med det. Jag var med min lillkusin Cornelia och hon tyckte det var jätte kul att gå. Men jag tog tyvär inga bilder på henne. Men aa. Det var lite saker det. Imorrn är det skola.. suck. Orkar inte med dagen imorrn.. värsta tråkiga dagen imorrn .. :( Måndagar e säämst. Fast man får tänka på det posetiva att nästa dag är tisdag och det e den bästa dagen på veckan :D Och på torsdag ska vi åka på någon marknad med husbilen. Så jag kommer skippa fredagen :D Men jag kommer blogga då för jag kommer ha med mig datan och kameran förstås! Elin och hennes familj ska också med så vi kommer ha gryymt ;D Men aa skriver lite mer senare. Chao!


Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-10-02 // 16:32:34

Nu har du chansen att visa din outfit inför 800 unika besökare!

ha annars en fortsatt bra dag!

kram:)

2011-10-02 // 16:52:11

Hejsan! Fin blogg!

sv: Jag mår bara bra :) dd?

2011-10-02 // 17:39:36

Sv: Inte mycket vart och handlat ;) själv? :)

2011-10-02 // 19:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback