A heart of many pages.

Nu har jag gjort nyhetsläxan. Som man skulle redovisa med lite konstiga saker? Men aa jag är nöjd iaf haha det handla om en brand i Berga Centrum ;) Men aa sak samma idag har det inte hänt något speciellt. När jag kom hem från skolan då tog jag en kopp te och några digestive kex :) Och sen gjorde jag läxan ;) Och imorrn e det en vecka kvaaaaar! :D Wohooo! Längtar som fasan :) Ni som e nya och inte har läst min blogg så länge så är det så att jag ska åka till GRAN CANARIA :D as najs :) Men jaja nu ska jag kolla lite bloggar sen ska jag nog kolla på spanska läxan och titta på tv :) Elr någon film? aja ses senare :)


Gud vilken fin bild :)

Hur mår du?

2011-10-13 // 17:15:57

Hihi Moa då..<33

Fin bild :D <33

2011-10-13 // 17:16:50
» Anna

kul att du vill vara med =)



kram

2011-10-13 // 17:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback