tjoo förlåt för lite bloggning idag!

förlåt så hemskt mycket för att jag inte kunnat att bloggat idag men aa kan berätta vad jag har gjort idag :) Imorse så vaknade jag och trodde att jag hade försovit men igetnligen var jag en halvtimma för tidig... iaf åt jag frukost och gjorde mig iordning. Sen gick jag till frida och där mötte jag madde och då gick jag och frida med madde till skolan :) Och då hade vi bollspel och aa det var jobbigt :) Men kul. Vi hade det i 2 och en halv timma sen hade vi lunch (fisk usch) och sen rast och sen film :D Så jag åt mitt godis och så och vi kollade på rush hour 3. Har aldrig sett den förr? Haha den var sjukt bra :) Sen efter det så var jag med frida :D Och då gick vi hem till mig och kollade på bröderna Grimm också jätte bra :) Sen åt jag och sen fråga amanda om jag ville komma över och då gjorde jag det. Och nu är jag hemma :D Ska snart kolla på chuck :D Här får ni njuta av en fin bild av amanda och hennes söta vovve Alice :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback