Tjeena :D

Ni undrar säkert hur min dag har varit och ja den har varit dålig :D Det har vart såååå tråkigt.. Vi fick såhär sak om vad vi hade i alla ämnen och jag var fett bra i spanska :o Han skrev värsta komentren till mig att jag var duktig :) STOLT! :) Och sen matten var det kanske inte så bra... nej men jag suger på matte.. hata matte :) Iaf det kom precis förbi en helikopter och jag trode den skulle bomba oss hahahaha nejmen det lät så :D Den håller på och flyger hela tiden jag får damp! Nu kommer den igen......brrrrumbrrrum hahaha den lät så :D
Här är den farliga helikopten.....


Vad tycker du om märket Elf ? :D

kram!

2011-11-10 // 15:49:22

Vad hände med dagens blogg? :) kram

2011-11-10 // 19:17:02

man ser den överallt.. <33

2011-11-12 // 18:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback