Hejj!

Mitt internet e kontigt så sitter vid mammas och pappas data ;)
Vet ni vad? Sigge och Smulan fyller ju år idag. Dom är så söta så. Har vart med frida idag och hon kommer snart igen hon är bara hemma och äter lunch ;) I förrgår var jag ute och sprang med Frida och vi sprang 5 km :) Igår sprang vi 6 km :D Idag kanske vi ska cykla men jag tror inte det :s Aja, imorrn tror jag att jag ska vara med Frida. Pålördag ska jag på dop ochmin brorsa fyller 18 så vi ska ha fest för han ;) Och sen på söndag åka och shoppa (KANSKE) med Frida ;) Hihi, kommer inte skriva på ett tag för min data laggar hejdå :)


Grattis Smulan (mår du bättre nu?) och Sigge!

2011-06-16 // 20:25:45
» moa

nu är vinnaren till veckans blogg utsedd.

kika in och kolla om det var du som vann ;)

2011-06-17 // 15:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback