hehe ...

Jag vet att jag e dålig på att uppdatera men hade gäster igår och så. Men ska försöka bättra mig. Men ni vet ju att mitt internet inte funkarså bra. Men aja. Idag har jag vart och shoppat , och sen efter det var jag med frida ;) Aja här kommer 3 bilder ;)

Sigge trött ;)

Sötnos!

naww..



Gullig och söt katt ni har.



Margaretha (din mammas faster), mamma till Emelie och Alexandra.

2011-06-19 // 22:58:22
» Moa

Tack så mycket :)

2011-06-20 // 16:27:11

Hej!

vinnaren av det valfria märkesplagget/produten är nu utsedd och finns länkad längst ned i det gamla tävlingsinlägget som du



hittar på KATEGORIER>TÄVLINGAR!! och sen är det bara scrolla tills du hittar inlägget! SUPERKUL ATT DU VAR MED OCH TÄVLADE!



Nu har jag startat en till tävling där du har en ny chans att vinna valfritt märkesplagg/produkt från bla converse gucci,



louis uitton osv precis som innan:)

Det är bara klicka här på länke för att komma dit;

http://vadfanskajagheta.se/2011/june/tavling-vinnvalfritt-markesplagg.html#comment

2011-06-22 // 16:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback