Den lilla gubben



Vill du tjäna hundra kronor för varje person som läser din blogg? Dvs, har du arton läsare så tjänar du 18x100 kronor! Detta är inget skämt jag har redan tjänat femhundra kronor, kika in på min blogg och läs mer! :)



http://sstille.blogg.se/2011/december/tjana-hundra-kronor-for-varje-person-som-lase.html#comment

2011-12-16 // 15:13:42

Så himla cool :)

2011-12-16 // 15:36:15

Nu har jag äntligen en tävling på bloggen! :D Har nästan aldrig det, men nu! :)

Klicka på länken här för att komma till inlägget. Där står tävlingreglerna!

Såhär är det : Du ska baka ett peppakakshus, precis som du vill, ta en bild ( Alla bidrag, alltså alla bilder ni skickar in, kommer visas på bloggen ) och skicka in till min mailadress [email protected]. Priset är att jag länkar, följer bloggen på bloglovin' och tipsar om den vinnande bloggen! :)

- Lycka till! :D

http://milae.blogg.se/2011/december/pepparkakshus-tavling.html#comment

2011-12-16 // 15:41:50

Hej Vilken fin blogg du har. Vill du följa mig på bloglovin så följer jag dig. Kram

2011-12-16 // 15:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback