TJO

Har varit och ridit idag och e var kul :D Jag red Jason typ den slöaste hästen i stallet, men jag fick igång han till
slut;) Men aa har ätit thaimat nyss och det var gott :D Har vart med frida och vi stack till coop och åt lunch och det var gott :) Annars har jag inte gjort så mycket ;) Ska på förhandsvisning på ett slott imorrn :D Spännande :) Nejmen det blir nog kul det. Ett väldigt gammalt slott iaf. Aa typ det annars ska jag inte göra så mycket elr jo jag ska spela match på söndag och sen efter det ska jag på kalas hos min kusin Emma som fyller 17 :) Och jaa då är jag med Elin tror jag ;) Och sen på måndag är det träning och sen på tisdag börjar vi skolan och det e match igen :D Hhehe jaa nu får ni veta mycket ;) Men som ni vet kommer jag fortsätta att blogga mycket mera när skolan börjar eftersom att jag vill njuta av dom sista sommarlovs dagarna :) Men det lovar jag! Nu ska jag gå ner och kolla på någon film elr något och dricka cola :D Ha det bra tjao! :D


hejhej söt blogg ! :D ska vi följa varandra på bloglovin?:) jag har lagt till dig nu:) följ gärna mig med:)

2011-08-21 // 15:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback