Tja :D

Min data funkar! hiihi :D Det var bara sladden som var trasig :D Men aa igår förlora vi en match och vann en match så jag är väldigt nöjd :D Om en halvtimma så ska jag på träning :) Väldigt najs när det regnar också .... Men iaf idag har jag inte gjort så mycket vart i Uppland Väsby och köpte sladden till datan och aa var inne på rusta ;) Åkte till mina kusiner igår för Emma fyllde år så då var jag med Elin ;) Och vi tog lite knas foton :D Men iaf här kommer 2 bilder som jag tog för ett tag sen :) Men ha det bra bloggar mer senare och om det inte blir något inlägg ikväll så blir det imorrn för då börjar skolan så jag kommer skriva efter skolan fast ska först dra till coop och äta lunch med Frida :D Hehe mumsigt :D Men aa vi syns ikväll eller imorrn :D Ha det bra ;)


Du kan hitta motiv du!!!!

2011-08-22 // 20:53:41

Japp :)

2011-08-22 // 21:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback