Good moorgon allesammans :D

Idaag ska jag vara med Malin :) Vet inte vad vi ska göra ;) Men vi hittar säkert på nåt hehe. Har blivit väckt av två krumilurer som mjauar :( Först kom Smulan in på balkongen mjaouande. Sen gick hon ner, sen kom hon upp igen och la sig på mina ben :( Sen efter typ en halvtimma kom Sigge in från balkongen och började mjaoua och jag fick damp och följde med honom ner för han var hungrig. Sen kom han upp igen och mjaoua lite till, han gick ut på balkongen, hoppade ner från balkongen, hoppade upp till balkongen och sen gick han ner för han ville att jag skulle släppa ut han. Och det gjorde jag och sen somna jag med smulan på benen :D
Busfrö!


Gryymt fin blogg sweet heart! Titta gärna in i min! <3 Puss! :)

2011-08-01 // 10:56:12

Är det du som är kattvakt på morgonen?

2011-08-01 // 13:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback