Första skoldagen CHECK!

Så nu var första skoldagen förbi. Det var väl kul att komma tillbaka men det konstiga är att vår lärare bara slutade under sommaren fast hon sa att hon skulle fortsätta att ha hos :s Men vi fick iaf en ny och vi har vår ena gamla kvar för vi  hade två stycken. Men iaf efter skolan så åkte jag, ewe, madde och frida till coop och åt lunch och det var gott. Det blev ingen lunch på skolan så vi drog till coop ;) Men iaf jag köpte Frida tidningen bara för att jag ville ha något och läsa ;) Sen åkte frida och jag hem. Men när jag kom hem så kom jag på att jag hade glömt nyckeln inne i huset och ingen var hemma :s Så jag åkte hem till Frida och var där tills nu när pappa och tobbe kom hem :s Mm aa det var lite fakta om vad som hände idag ;) Iaf vid 6 ungefär ska jag spela match mot Sollentuna :D Hoppas vi vinner :D mm a orkar inte skriva så mycket mer skriver säkert efter matchen så bye :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback