Hejhej :D

Ett snabbt inlägg bara :) Är hos Mormor och Morfar och äter påskmat. Om ni undrar kommer läggam upp bilderna från idag imorrn tror jag :) Hinner inte idag. Men ska se om jag kan lägg aupp nån fin bild nu :D Hejdå sålänge iaf.

OMG! Hittade denna gamla bild på mej och söta snobben! Fett liten jag var :o
Hittade massa bilder som min morfar har tagit ;o Han fotar jätte fint ju ;o
Här också jätte fin!

Hihi många bilder jag har laddat upp xD

Min morfar är duktig :D

BÄÄST :D

Men gud va fin jag är ;o

HAHA när jag var liten ;P

HAHA när jag bröt benet ;o

Benet e trasigt ;o

Vad sööööööt min brorsa var när han var liten :o
Kolla vad fin jag är ;D

Vacker bild :D


Tack så mycket för dom fina reccensionerna

2011-04-24 // 21:16:29

Varsågod ;D

2011-04-24 // 21:25:30

nemen gud!!!!! stackarn fett synd att du bröt benet! vad snygg du var när du va liten o nu såklart ;DDDD <3 love you puss :* <33333333333

2011-09-06 // 17:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback